Mak Abah

deme cakap

"Hang sebiji macam mak hang kan"
"Anak perangai macam tu ikut mak dia le tu"
"Dah mak dia macam tu, anak dia pun sama la"

ishishish

ye ke?
aku tak pun

mak aku lawa, putih
aku hitam
silap
aku hitam manis, lawa ikut arwah abah

HAHAHAHA

mak aku rendah
aku tinggi ikut arwah abah

mak aku peramah
aku malu-malu daun semalu ikut arwah abah

mak aku tak suka sangat muzik
aku suka gila muzik ikut arwah abah

mak aku berjimat
aku berjimat duit aku, dan berjimba duit mak dan abah

HAHAHAHA

tapi

mak dan aku kongsi cara gelak yang sama
gelak jenis yang tak mau-mau punya
kuat
entah ape ape entah

mak suka mengusik
aku pun

mak suka mengemas
aku pun

HAHAHAHA

mak suka merepek
aku suka mendengar

bila ada mak dan arwah abah 
dapat la aku dan adik, Amirul

kami sayang mak dan arwah abah

semua yang ada pada kami
semua yang terbentuk pada kami
semua yang lengkap pada kami

kerana 
adanya mak dan arwah abah

Terima kasih MAK
Terima kasih ABAH

sayang deme banyak-banyak
<3



*[bintang kecik] bila aku keluar sekali dengan mak dan arwah abah dulu, orang selalu tanya "kakak dengan abang ke ni?". Sampai sekarang...........